Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra

Authors

Keywords:

socialiai atsakingas verslas, ekologiškas produktas, kokybė, suinteresuotosios šalys, ISO, socially responsible business, environmentally friendly product, quality, stakeholders, the ISO

Abstract

Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo verslo samprata mokslinėje literatūroje. Išskiriami svarbiausi ĮSA aspektai. Identifikuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, kurie daro didžiausią įtaką socialiai atsakingo verslo plėtrai. Taip pat ypač daug dėmesio skiriama Pasauliniam susitarimui, kuris straipsnyje akcentuojamas kaip viena svarbiausių iniciatyvų, veikiančių ĮSA srityje tarptautiniu mastu. Atlikta ES Žaliosios knygos bei ISO standartų analizė. Įvardijamos svarbiausios priemonės, kurių pagalba būtų galima plėtoti ĮSA. Naudoti mokslinės literatūros bei dokumentų analizės metodai.

Downloads

Published

2011-01-01

Conference Event

Section

Tarptautinė ekonomika ir vadyba