Marketingo įtaka logistikos internacionalizavimo strategijoms

Authors

Keywords:

logistic, internationalization, strategies, marketing

Abstract

Straipsnyje nagrinėjamas marketingo priemonių poveikis logistikos įmonių internacionalizacijai. Transportas yra sąsaja tarp gamintojo ir vartotojo, sujungianti visus procesus į bendrą logistikos grandinę. Įmonė norinti teikti paslaugas tarptautiniu mastu turi nustatyti klientų poreikius ir juos patenkinti. Šiam tikslui yra naudojamas marketingas, kuris yra vienas iš veiksnių lemiančių šį ryšį. Taigi straipsnyje yra detaliai nagrinėjami logistikos internacionalizavimo strategijų modeliai. Lietuvos įmonės pateikiamos kaip pavyzdžiai, vykdant marketingo elementų analizę. Analizės metu atliktas empirinis tyrimas ir nustatytas marketingo poveikis tarptautinei logistikos rinkai bei pateikti pasiūlymai kaip palengvinti transporto įmonių plėtrą.

Downloads

Published

2011-01-01

Conference Event

Section

Tarptautinė ekonomika ir vadyba