Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui

Authors

Keywords:

prekės ženklas, organizacija, pelningumas, lojalumas, vartotojas, pelnas, brand, yield, profit, organization, loyalty

Abstract

Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui alkoholinių gėrimų rinkoje. Straipsnyje analizuojama prekės ženklo samprata, išskiriamos ir apžvelgiamos jo funkcijos organizacijai, taip įvertinant tikrąją prekės ženklo naudą. Analizuojant antrinius šaltinius, mokslinės literatūros šaltinius, vertinamas prekės ženklo poveikis organizacijos finansiniams rodikliams. Pateikiami elementai, kurie turi būti tobulinami, formuojant prekės ženklą. Aprašant kaip jie suvokiami ir iš ko susideda, tampa paprasčiau suvokti kuriam dėmesio reikia skirti daugiausia. Straipsnio tikslas – išnagrinėti prekės ženklo įtaką įmonės pelningumui. Taikomi tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, antrinių šaltinių analizė.

Downloads

Published

2011-01-01

Conference Event

Section

Tarptautinė ekonomika ir vadyba