Vartotojų elgsena prekyboje pramonine energetikos įranga
Keywords:
marketingo komplekso elementai, marketingo tyrimai, prekybos pramoninės energetikos įranga ir įrengimais verslas, santykių marketingas, verslas verslui marketingas, verslas verslui vartotojų elgsenos modeliavimas, elements of marketing complex, marketing research, marketing decisions, industrial energy equipment sales business, relationship marketing, models of business-to-business transactionsAbstract
Straipsnyje nagrinėjamas vartotojų elgsenos modeliavimas prekybos pramoninės energetikos įranga ir įrengimais versle, prioritetą teikiant santykių marketingui. Apibūdinama verslas verslui marketingo samprata, aprašyta santykių marketingo reikšmė verslas verslui rinkoje, išanalizuota ir susisteminta mokslinė metodinė literatūra, skirta verslas verslui vartotojo elgsenos modeliavimo tematikai.
Downloads
Published
2012-01-01
Conference Event
Section
Įmonių ekonomika ir vadyba
Copyright and Distribution Agreement
Copyright (c) 2012 The Author(s). Published by Vilnius Gediminas Technical University.
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.