Prekės ženklo strategija plėtojant elektroninę prekybą

Authors

Keywords:

prekės ženklas, prekės ženklo elementai, prekės ženklo strategija, tradicinė ir elektroninė prekyba, prekės ženklo strategijos modelis, brand, brand elements, brand strategy, traditional and electronic commerce, brand strategy model

Abstract

Straipsnyje analizuojami prekės ženklo sampratų, elementų bei strategijos kūrimo ypatumų panašumai ir skirtumai tradicinėje ir elektroninėje erdvėje. Straipsnio tikslas – remiantis mokslinės literatūros analize ir sinteze suformuoti ir pasiūlyti prekės ženklo strategijos taikymo elektroninėje prekyboje modelį bei pateikti išvadas ir pasiūlymus prekės ženklo strategijos taikymui internete. Nustatyta, kad taikant prekės ţenklo strategiją elektroninėje erdvėje be universalių prekės ženklo elementų itin svarbu taikyti interaktyvius elementus: patikimumo, saugumo, patogumo užtikrinimą, individualizavimą, ryšių su vartotojais bei internetinių bendruomenių kūrimą ir kt. Tinkamas šių elementų derinys kuria patikimumą, saugumą ir patrauklumą vartotojų sąmonėje, tokiu būdu maţinant virtualiąją „negalėjimo paliesti“ riziką. Nuoseklus veiksmų planas, kaip taikyti prekės ženklo strategiją elektroninėje prekyboje, pateikiamas strategijos modelio pavidalu.

Downloads

Published

2012-01-01

Conference Event

Section

Įmonių ekonomika ir vadyba