Socialinės medijos priemonių privalumų ir trūkumų įvertinimo tyrimas Lietuvos viešojo judriojo telefono ryšio organizacijose
Keywords:
elektroninis marketingas, socialinė medija, socialinės medijos priemonių privalumai ir trūkumai, e – marketing, social media, social media advantages and disadvantagesAbstract
Globalizacijos procesai ir technologijų kaita sąlygoja spartėjantį gyvenimo tempą ir didėjančią informacijos svarbą, todėl atsisakoma tradicinių marketingo priemonių, o investicijos skiriamos naujiems elektroninio marketingo sprendimams. Norint likti konkurencinėje rinkoje reikia kurti naujus individualizuotus ir diferencijuotus sąveikos su klientais būdus, uţtikrinančius jų lojalumą. Tai aktualu organizacijų vadovams, kurie integruoja sprendimus galinčius prisidėti prie visos organizacijos veiklos produktyvumo. Tokiems siekiams įgyvendinti vis dažniau pradedama naudoti dar pakankamai naują integruotos marketingo komunikacijos modelio įrankį – socialinę mediją. Todėl daugėjant organizacijų, diegiančių socialinių tinklų marketingo sprendimus, tampa aktualu nagrinėti, analizuoti, tirti ir vertinti šias strategijas ir jų teikiamą naudą verslo organizacijoms. Šio straipsnio tikslas – išnagrinėti Lietuvos viešojo judriojo telefono ryšio sektoriuje naudojamas socialinės medijos priemones, išgryninti jų teikiamus privalumus ir trūkumus. Taigi, daugėjant organizacijų, diegiančių socialinių tinklų marketingo sprendimus, tampa aktualu nagrinėti, analizuoti, tirti ir vertinti šias strategijas ir jų teikiamą naudą verslo organizacijoms.
Downloads
Published
Conference Event
Section
Copyright and Distribution Agreement
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.