Rinkodara socialiniuose tinklapiuose
Keywords:
rinkodara, internetas, socialinis tinklas, WEB 2.0, rinkodara socialiniuose tinkluose, marketing, internet, social network, social media marketingAbstract
Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei statistiniais duomenimis, analizuojami pagrindiniai rinkodaros socialiniuose tinklapiuose privalumai bei trūkumai, aptariamas potencialas. Taip pat yra analizuojami praktiniai rinkodaros socialiniuose tinkluose įgyvendinimo pavyzdžiai (Lietuvoje ir pasaulyje).
Downloads
Published
2011-01-01
Conference Event
Section
Verslo technologijos
Copyright and Distribution Agreement
Copyright (c) 2011 The Author(s). Published by Vilnius Gediminas Technical University.
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.