Ryšių su klientais valdymo sistemos naudotojų svarba projekto efektyvumui

Authors

Keywords:

ryšių su klientais valdymo sistema, žmogiškasis veiksnys, projekto komanda, sistemos naudotojai, CRM system, human factor, human resource, project team, system user, motivation

Abstract

Ryšių su klientais valdymo sistemų projektuose vis daţniau atsiţvelgiama į ţmogiškųjų išteklių įtaką ir svarbą projekto eigai. Mokslinėje literatūroje ţmogiškasis veiksnys tiriamas kaip galima nesėkmingų ryšių su klientais valdymo sistemos projektų prieţastis. Taipogi, akcentuojama ţmogiškųjų išteklių motyvavimo svarba. Pagrindinis literatūroje išskiriamas ţmogiškasis veiksnys, įtakojantis projekto eigą – sistemos naudotojas. Šiame straipsnyje teoriniu poţiūriu analizuojamas sistemos naudotojo vieta ryšių su klientais sistemose bei jo įtaka projekto eigai. Nagrinėjama, kokie metodai padėtų uţtikrinti sėkmingą projekto eigą. Taipogi, analizuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, lemiantys nesėkmingą ţmogiškųjų išteklių ryšių su klientais valdymo sistemos projektuose dalyvavimą. Straipsnio išvadose numatomos pagrindinės sistemos naudotojo neigiamo įtakos prieţastys, galimos motyvavimo priemonės, labiausiai tinkančios ryšių su klientais sistemos naudotojams.

Downloads

Published

2012-01-01

Conference Event

Section

Įmonių ekonomika ir vadyba