Franšizės ir jų vieta šiuolaikiniame verslo pasaulyje

Authors

Keywords:

business model, economic growth, franchise, franchisee, franchisor, success rate, verslo modelis, ekonomikos augimas, franšizė, franšizės gavėjas, franšizės teikėjas, sėkmės reitingas

Abstract

Per pastaruosius 50 metų franšizavimas tapo dominuojantis pasaulio ekonomikoje ir jis apimta platų verslo kategorijų spektrą. Nors yra daug sėkmingų franšizių pavyzdţių, nusipirkta franšizė dar negarantuoja sėkmės, todėl yra svarbu išanalizuoti privalumus ir trūkumus tiek iš franšizės teikėjo, tiek iš franšizės gavėjo pusės. Šio darbo tikslas yra apţvelgti franšizių vietą verslo pasaulyje. Taip pat išanalizuoti situaciją Lietuvoje ir išsiaiškinti veiksnius, dėl kurių franšizės verslas atsilieka. Franšizavimas tapo populiarus pasaulyje kaip paskirstymo metodas dėl verslo įvairumo. Yra numatoma, jog lėtesnis populiacijos augimas, populiacijos persikėlimas į didmiesčių sritis ir naujų technologijų atsiradimas suteiks franšizėms naujų galimybių ir uţtikrins, jog franšizių verslas bus toli nuo sustojimo taško. Reikšminiai žodžiai: verslo modelis, ekonomikos augimas, franšizė, franšizės gavėjas, franšizės teikėjas, sėkmės reitingas.

Downloads

Published

2012-01-01

Conference Event

Section

Įmonių ekonomika ir vadyba