Marketingo strategijos plėtojant prekybą lengvaisiais automobiliais

Authors

Keywords:

marketingo strategija, strategijos modelis, marketingo tyrimai, e - marketingas, marketing strategy, strategy model, marketing research, online marketing

Abstract

Intensyvėjanti konkurencija automobilių rinkoje bei naujų automobiliais prekiaujančių įmonių kūrimasis skatina automobiliais prekiaujančias įmones domėtis, kaip parengti gerą marketingo strategiją, kokius etapus pereiti, norint išsirinkti sau tinkamiausią strategiją, taip sukuriant konkurencinius pranašumus, ir pirmauti, arba bent būti viena iš pirmaujančių, automobilių versle. Pagrindinis straipsnio tikslas – išanalizuoti marketingo strategijų rengimo proceso teorines nuostatas ir principus, parengti marketingo strategijos rengimo teorinį modelį, taikytiną prekyboje naujais lengvaisiais automobiliais. Remiantis atlikta skirtingų autorių literatūros šaltinių analize, įvairiais moksliniais straipsniais, išnagrinėta marketingo strategijų samprata, palyginta skirtingų marketingo mokyklų siūlomi marketingo strategijos rengimo modeliai, aprašoma elektroninio marketingo reikšmė naujų automobilių rinkoje veikiančioms įmonėms. Remiantis išanalizuota ir susisteminta literatūros analize straipsnyje pateikiamas sudarytas marketingo strategijos rengimo modelis, skirtas naujais automobiliais prekiaujančioms įmonėms. Modelio aprobavimui praktikoje pateikiami marketingo tyrimai, kurie turi būti atlikti.

Downloads

Published

2012-01-01

Conference Event

Section

Įmonių ekonomika ir vadyba