Įmonių veiklos diversifikacijos problemos

Authors

Keywords:

įmonių veiklos strategija, įmonių diversifikacija, įmonių plėtra, diversifikacijos matavimo būdai, rinka, corporate business strategy, business diversification, sustainable development, diversification measuring methods, market

Abstract

Straipsnyje apžvelgiamos įmonių veiklos diversifikacijos, kaip plėtros strategijos, galimybės ir problemos. Aprašomos trys pagrindinės įmonės veiklos diversifikavimo formos – tai susijusi, nesusijusi ir dalinai susijusi diversifikacija. Palyginamos įvairios mokslininkų pasiūlytos diversifikacijos matavimo galimybės. Suformuluoti anksčiau pasiūlytų diversifikacijos matavimo būdų tokie trūkumai: nėra apibrėžti aiškūs klasifikatoriai, atskiriantys vieną įmonių klasę nuo kitos, todėl gaunamas tik intervalinis, diskretinis, o ne tolydinis matavimas; susijusios diversifikacijos matų negalima sujungti su nesusijusios diversifikacijos matais; skaičiavimo būdai neatsižvelgia į esamą rinkos situaciją, o tai, kaip parodė negausūs tyrimai, yra glaudžiai susiję.

Downloads

Published

2012-01-01

Conference Event

Section

Įmonių ekonomika ir vadyba