Inovacijos ir verslas

Authors

Keywords:

inovacijos, inovacinė veikla, inovacijos versle, inovacijų marketingas, inovacijų rizika, inovacijų strategijos, inovacijų plėtojimas, inovacijos Lietuvoje, innovations, innovative activity, innovations in business, innovations marketing, innovations risk, innovation strategies, innovations development, innovations in Lithuania

Abstract

Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, kaip pagerinti inovacinio proceso planavimą. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, koks turi būti marketingas plėtojant inovacijas, aprašyta, kokios inovacijų strategijos būna ir kokia yra kiekvienos strategijos reikšmė. Kadangi rizika nuo inovacijų neatskiriama, straipsnyje yra išvardintos sąlygos, dėl kurių kyla rizika ir nustatyta, kaip skatinti protingą riziką. Straipsnyje paskutinė tema skirta inovacijų plėtojimo galimybėms Lietuvoje.

Downloads

Published

2011-01-01

Conference Event

Section

Verslo technologijos