Inovacijos ir verslas
Keywords:
inovacijos, inovacinė veikla, inovacijos versle, inovacijų marketingas, inovacijų rizika, inovacijų strategijos, inovacijų plėtojimas, inovacijos Lietuvoje, innovations, innovative activity, innovations in business, innovations marketing, innovations risk, innovation strategies, innovations development, innovations in LithuaniaAbstract
Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, kaip pagerinti inovacinio proceso planavimą. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, koks turi būti marketingas plėtojant inovacijas, aprašyta, kokios inovacijų strategijos būna ir kokia yra kiekvienos strategijos reikšmė. Kadangi rizika nuo inovacijų neatskiriama, straipsnyje yra išvardintos sąlygos, dėl kurių kyla rizika ir nustatyta, kaip skatinti protingą riziką. Straipsnyje paskutinė tema skirta inovacijų plėtojimo galimybėms Lietuvoje.
Downloads
Published
Conference Event
Section
Copyright and Distribution Agreement
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.