Elektroninis marketingas ir reklama internete
Keywords:
tradicinis marketingas, elektroninis marketingas, reklama, internetas, svetainė, traditional marketing, e-marketing, advertisement, internet, web pageAbstract
Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo „4P“ kompleksas bei elektroninio marketingo kompleksas. Analizuojamas komunikavimas kaip elektroninio marketingo komplekso elementas. Straipsnyje pateikiami reklamos internete metodai. Interneto svetainė, reklaminės juostos, iškylančioji ir įterpiamoji reklamos, baneriai, reklama paieškos svetainėse, kontekstinė reklama, reklama elektroniniu paštu, vaizdo reklama, nuorodos internete, tekstinė reklama, reklama diskusijų ir naujienų grupėse nagrinėjami kaip reklamos internete priemonės ir tipai, pateikiamos skirtingų autorių nuomonės.
Downloads
Published
Conference Event
Section
Copyright and Distribution Agreement
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.